nedjelja, 4. prosinca 2016.

Simple school winter outfits ❄


Aloha everybody, Bubbles je.
Dugo sam razmišljala o ovome postu, i kako sam ja uvijek izbirljiva što se tiče boja i dezena svoje odjeće, odlučila sam ipak pripremiti jednostavnije outfite za hladne školske dane. Boje i šarenilo ostavljam za sljedeći post. I za drugačije prigode.
Što se tiče škole i moje izbirljivosti u 8h ujutro, ona definitivno varira. Zaista bi ponekad produžila san u toplome krevetu nego stajala kao izbezumljena ispred ormara i stavljala ruku u pogrešan rukav džempera. Budimo iskreni gospodo, nitko ujutro nije priseban.
Ali, što je tu je, ipak se udostojim našminkati i skriti nedostatke i navući na sebe nešto što nije klaunova uniforma. Djevojke uvijek moraju misliti na sebe. Uvijek. Barem ja tako mislim.
Ovo je nekoliko preporuka za pet dana u tjednu. Vi ih možete prilagođavati svome ormaru, dodavati i izbacivati što vam je volja a ja se nadam da ćete dobiti barem neku ideju. Let's go.

Prvi na redu, Ponedjeljak

Još nisam upoznala nekoga tko voli ponedjeljak, ali se trudim na taj dan gledati kao sasvim novi početak sasvim drugačijeg tjedna. Optimistična se uvučem obično u jeans hlače i nekakav džemper, prema ideji:
Od nakita ponedjeljkom biram najnužnije. Lančić ili narukvica je dovoljno. Isto tako činim i sa make up-om, započinjete novi tjedan ne prvi dan u klaunovom uredu. Bež čizme su dovoljne kako bi upotpunile ovu kombinaciju. Ukoliko je hladno, nabacite jaknu i pravac vani. ;)

Utorak

Utorak mi je jedan od dražih dana u tjednu a čak ni sama ne znam zašto. Pa se zato odlučim na malo življe boje. 
Ideja:
Ovdje bih napomenula kako boje hlača i džempera možete zamijeniti. Ili pak boju šala, tamno zelena ili čak oker nijansa. Boje su jednostavne, sa njima se uvijek možete igrati. Ali, trudite se ne pretjerati previše pa sve to završite crnom ili zelenom jaknom i neutralnim čizmama.

Srijeda

Srijeda. Crne hlače, jednostavna košulja i jednostavne čizme. Takva kombinacija prihvata više od lančića i narukvice pa možete dodati prsten, ili čak skromne naušnice. Srijeda neka bude ležerna.

Četvrtak

Kraj tjedna završavam, kako kada, tamnijim ili svjetlijim nijansama. Ovoga puta odlučila sam se na svjetlije.
Ideja:
Tamno plave hlače, bijela majica (sa printom ili bez njega) i džemper. Čizme; sive, crne, ili tamno plave. Od nakita, skromne naušnice, sat ili narukvica. Dovoljno.

Zadnji, ali ni najmanje važan, Petak


Petkom se ipak odlučujem na neke smjelije kombinacije, tamniji ruž ili malo više nakita. Ali ostajem pri casual crnim hlačama, bijelom džemperu ili čak košulji. Nakit; lančić, ogrlica, sat, po želji. 

A sa petkom završavam i svoj post. Nadam se kako sam vam pomogla u muci sa outfitima za naredni tjedan.

Do sljedećeg posta,

s ljubavlju

Bubbles


Nema komentara:

Objavi komentar