četvrtak, 19. siječnja 2017.

🏃Moje iskustvo s mršavljenjem & trikovi za mršavljenje 🏃

Pozdrav svima!
Danas ću vam reći nešto o mojem iskustvu s mršavljenjem i nekim trikovima koji vam mogu pomoći na putu da dobijete tu savršenu figuru koju svi želimo.

Kada sam odlučila svoju liniju dovesti u red nisam se držala nikakve stroge dijete ili nešto slično. 
Ako želite smršati morate smanjiti obroke i vježbati.
 Ja sam vježbala uz "Jillian Michaels 30 day shred" program (o njemu imate poseban post) i šetala sam svaku večer. Što se tiče obroka smanjila sam ih, jela sam raznoliku hranu, dosta povrća, voća i izbacila sam večeru. Navečer bih pojela samo nešto od voća. Uz "Jillian Michaels 30 day shred" program uspješno sam oblikovala svoje tijelo i ojačala mišiće. Nisam skinula neki veliki broj kilograma, ali nakon dva mjeseca bila sam zadovoljna svojim tijelom.


                                     


Trikovi za mršavljenje:
1. Za vrijeme vježbanja slušajte ritmičku glazbu, ona će vas dodatno motivirati.
2. Smijte se. S 10 do 15 minuta smijeha sagorijevate do 300 kalorija.
3. Vježbajte u grupi, tako ćete sagorjeti više kalorija i imat ćete veću motivaciju.
4. Jedite crvenu papriku. Ona sadržava supstancu koja potiče metabolizam.
5. Vježbajte ujutro tako ćete sagorjeti više masnoća jer tijelo poseže za nakupljenim rezervama.
6. Jedite iz manjih tanjura.
7. Obavezno doručkujte, ako preskačete doručak usporit ćete  metabolizam.
8. Izbjegavajte alkohol.
9. Gricklice zamjenite svježim voćem.
10. Ujutro na prazan želudac popijte dvije čaše vode to će ubrzati vaš metabolizam.


                                            


Nadam se da sam vam pomogla i dala motivaciju.
Do sljedećeg posta xoxo
                                        Buttercup❤
                               

Nema komentara:

Objavi komentar