četvrtak, 12. siječnja 2017.

Favoriti 2016. godine

Pozdrav svima!
Danas ću vam reći nešto o mojim favoritima u 2016. godini.

Prvi proizvod je Balea umirujući balzam za suhu i osjetljivu kožu ruku i nokte od kamilice. Ovaj balzam je stvarno odličan i super hidrira kožu, ovo mi je drugo pakovanje i preporučujem ga svima.


                                                   


Essence pure skin krema za čišćenje lica, čisti kožu od svih nečistoća, a može se koristiti i kao maska za lice.


                                                   


Nivea soft hidratantna krema definitivno je moj favorit. Brzo se upija i osvježava kožu.


                                   


Sljedeći favorit je Balea vazelin, koristila sam ga za razne svrhe;za zanoktice, ispucale usne, za rast trepavica i dr. Stvarno je fantastičan.


                                                     


Još jedan proizvod od Balee je ovaj set za njegu tijela. Losion za tijelo i gel za tuširanje imaju savršen miris ljubičice i maline, odlični su za kožu i ovo je limited edition.


                                                        


Essence stay all day korektor lagane je teksture i odlično prekriva nepravilnosti na licu.


                                         


Essence olovka za obrve izvrsne je teksture i svakodnevno je koristim.


                                         


Maybelline BABY LIPS  Dr. Rescue balzam za usne moj je favorit otkad sam ga kupila.Ne ostavlja boju na usnama, ima miris mentola i odlično hidrira. Kada sam ga prvi put nanijela na usne malo su me peckale, ali sada to više ne osjetim, za mene je čudesan i preporučujem ga svima.


                                                       


Oriflame very me fat lash maskara ima gumenu četkicu i savršeno oblikuje trepavice, jako dugo stoji i što je najbitnije ne trusi se.


                                                       


Tu je još jedan proizvod od essence-a mattifying kompaktni puder jako je lagan, kada ga nanesem ne osjećam ga na koži i jako dobro obavlja svoj posao.


                                                      


Rapsodi Glitter Eyeliner sadrži zlatne šljokice, lako se nanosi i čini moj život ljepšim.


                                                      


Posljednji proizvod je Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick u nijansi 01. Trenutno je jako popularan, dugo stoji na usnama i ne nakuplja se na ispucalim dijelovima.


                                              


To je to za danas.
Do sljedećeg posta xoxo

                                        Buttercup❤


                                                             












Nema komentara:

Objavi komentar