utorak, 29. studenoga 2016.

EVERYDAY MAKEUP ROUTINE



Pozdrav svima! 
Danas cu vam pisati o kozmetici koju koristim " svaki dan"
kao sto to naslov govori. Pa da pocnem.

*MANHATTAN  Clearface Perfect mat 75
Antibakterijski tekuci puder, za prekrivanje svih nepravilnosti na licu.
Dugotrajan je, dostupan u dvije nijanse 75 i 77. Koristim ga duzi vremenski
period, i stvarno sam prezadovoljna njegovim mirisom i teksturom.



*essence eyebrow designer 04 blonde uvjek je nosim sa sobom. Koristim je 5 godina,
jer su mi obrve rijetke i svijetle. Ona odlicno rjesava moj problem, sto je najbitnije
 moze da drzi cjeli dan.

*DEBORAH MILANO 24 Ore Absolute Volume Mascara
Maskara sa specijalnom cetkicom za maksimalni volumen,
intezivnu duzinu i savrsenu definiranost trepavica. Ne razmazuje se, dovoljno je jedno nanosenje da vam trepavice budu duze.




*essence kajal pencil 04 white. Ovo je moja carobna olovka, za moje male oci. Olovku nanosim na donju liniju oka i time opticki oko "otvaram".
  
*essence sun club matt bronzing powder darker skin
Njegov miris kokosa podsjeca me na nezaboravne vruce ljetne dane. 
Mozete ga nanositi cetkicom za puder ili rumenilo. Dugotrajan je, jako lijepo istice crte lica.



*DOVE labelo
Koristim ga svakodnevno  za hidrataciju, koja je posebno vazna
u ovim hladnim danima. Nanosim ga svkodnevno zbog mojih osjetljivih usana. 




















Do sljedeceg posta pozdrav !

                                                    Blossom

Nema komentara:

Objavi komentar